NYSTART

Hejsan! Det var väldigt länge sedan. Mycket har hänt i mitt liv sedan sist
och nu är jag tillbaka i norrbotten för en riktig nystart.

Jag trivdes superbra i stockholm och hade mer än gärna stannat där, men jag trivs även bra i norrbotten. Beslutet att flytta hem tog jag när jag kom in på sjuksköterska i Luleå. En av de lyckligaste stunderna i mitt liv, kan fortfarande inte förstå att det är sant. Här i Boden har jag så mycket goda vänner, pojkvän och familj. Så varför inte lixom?

Med denna nystart tänkte jag även börja blogga igen. Det är några som har tjajat på mig.
Så nu får ni chans att läsa om mitt studentliv. (WOOHO)


I Lördags kom jag hem från portugal där jag var med två av mina bästa vänner. Vi hade det helt underbart kul, tårarna sprutade av skratt varenda dag. Tänkte att ni skulle få se lite bilder!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0