FREDAG

Idag är en bra dag! IGEN! :D

Nu har jag fått ännu mer arbete på mitt nya jobb, så det känns grymt kul :)
Jag tänker ge gärnet!

Steg upp klockan sju och gick ut med hunden en sväng, sedan såg jag på TV.
Efter ett tag somnade jag om fram till klockan 10.

Nu har jag promenerat med hunden, ätit lunch, duschat och klippt håret.
Det var så slitet, så det känns riktigt skönt!

Nu blir det mys framför greys anatomy tills Elin kommer hit.
Sedan ikväll ska jag på bio :)


Åsikter
Postat av: Frida

Hahaha ja visst är det roligt!! Jamen gud det är bara att ta dom, haha det är ju lika bra att sprida runt det så folk utanför norrbotten börjar förstå vad vi säger någon gång kanske ;)

2012-02-03 @ 16:53:16
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0