HEJ PÅ ER IGEN!

Hej allihopa!
Nu var det ju evigheter sedan.. Usch på mig! Anledningen till det är att jag har haft så himla fullt upp sedan jag flyttade till Stockholm. Men det ska bli skärpning! Detta är nämligen den andra lediga dagen jag har sedan jag kom hit, så har jobbat väldigt mycket. Det känns bra, har kommit in i jobbet och jag stormtrivs! Jättehärligt folk och jätte bra kunder också. Jag jobbar på Hemköp i Västerhaninge, på samma ställe som Erika. Så vi är nu kollegor! Underbart! :)

På alla hjärtans dag var jag ledig också, då myste jag på med Erika och vi åt kött och potatisgratäng. Vi trivs helt otroligt bra ihop också och funkar jätte bra tillsammans. Men det var ju inte så förvånande såklart eftersom vi har varit bästa vänner sedan barnsben! Jag älskar livet, så som det är just precis nu. 2012 kommer bli ett jävla bra år, det behöver jag. Jag är så glad!

Just nu känns allt lite extra bra också eftersom att solen skiner och våren är här, och inte bara våren är här utan även min mamma. Hon kom och hälsade på idag och ska stanna i en vecka. Så dagen har bestått av fika, tacos och mys hemma hos oss. Jag har åkt runt med mamma under dagen och shoppat lite, visat henne Haninge centrum också åkte vi till jobbet precis när Erika slutade så hon fick se det också.

Imorgon har jag en till ledig dag som ska spenderas med både mamma och Erika. Vi ska fara in till stan och shoppa hela dagen, samt middag ute och gå på bio. Lycka!

Nu ska vi se på film innan vi säger godnatt för att sedan invänta en ny underbar dag.
Kram på er som stannar kvar här! :-*


Erika och Ahlkvist samma dag som jag kom, jag fick bärhjälp!
Vin, jordgubbar och glass.
Skipbospel!
Meditation typ.
Två damer i köket
Mamma har bäddat ner sig och gjort sig hemmastadd i vår soffa :)
Sambo, bästa vän, kollega och släkting. Du och jag!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0