JUST MY LUCK

Idag har det hänt en hel del.
Tråkiga och roliga saker.

För det första så vaknade jag med världens migärn efter att haft en natt med HEMSKA drömmar.
För det andra så har min bil kollapsat.
För det tredje så har jag kört sönder pappas nya bil som
han köpte för en vecka sedan när han skulle komma och hjälpa mig.
Det var väl de tråkiga sakerna, det sistnämnda var såklart det värsta.

Men då till det roliga!
Jag ska få börja studera 5 kurser den 20 februari. Jag har fått ett nytt jobb.
Jag ska få bo med min bästa vän och idag har jag bokat resan till stockholm!

Nu vill jag så gärna åka och äta middag med Emma i stan.
Men min bil är trasig för tillfället så den kan jag inte köra,
och jag har inte riktigt hjärta till att fråga min pappa om skjuts.. (hehehe..)


Åsikter
Postat av: Vanessa

Hahahaha men DET sa du inte när vi pratade i telefonen!;) Stackars Göran! Klantiga, klantiga du..<3 :)

2012-02-03 @ 12:57:18
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0