LISTA 2011

Tänkte jag skulle göra en lista över 2011, med rädsla över att den kommer bli ganska sorlig och tragisk.
Jag har snott av Vanessa. Jag skrev ju inte i bloggen där vid årsskiftet, så jag kan ju göra det nu.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
- Jag har varit i många nya länder. Jag har jobbat i en annan stad. Jag har varit i Lund.


Har du några nyårslöften?

- Leva hälsosammare, få ett bättre år nu än 2011, dricka alkohol mycket mer sällan.

Besökte du några länder? Något ställe du inte varit på förut?

- Filippinerna, portugal. Sedan har jag varit till Cypern också, men där har jag varit förut.


Bästa minnet från 2011?
- Året började bra med nyårsafton på Koh phangan. Pappa och stickans besök i Philippinerna. Sommarjobb med Jennifer. Portugal med Erika och Vanessa. Alla mina och Fannys myskvällar i hennes gamla lägenhet. Bröllop i Cypern med släkten.


Vilken årstid var den bästa under 2011 och varför?
- Sommaren helt klart! Hade en jättebra sommar och fick lära känna Jennifer som är en underbar vän! Tyvärr ses vi allt för sällan.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Sovit. Hehe.

Bästa köpet 2011?
- Iphone. Resor. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare.

Favoritprogram på tv?
- Har inte sett så mycket TV. Men desperate och gossip!

Är det något specifikt du vill ha år 2012 som du inte hade 2011?
- Nej inte direkt. 

Vad längtar du mest till år 2012?

- Sommaren. Och våran afrikaresa som vi ska göra under jul! Fyfan så kul :)
Något du är särskilt stolt över från år 2011?
- Nej.. Inte direkt.. Eller saker som jag inte vill ta upp här isåfall. Saker jag tagit mig igenom.

Tror du att jorden kommer att gå under detta år?
- Hehe.. Hoppas inte!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0