FYFAN VILKEN KRIGARE MAN ÄR

Jag säger då de..

Vaknade kring halv 11 och dammsög lägenheten, åt lunch, städade.
Klockan två började jag jobba och slutade sju.
När jag kom hem så kom Erika och Bella med ett lass från Ikea!
Så kvällen har bestått av att få upp en byrå i sovrummet.
Det kommer bli svinsnyggt, men är inte riktigt färdig än.. Tog en jävla tid så jag får fortsätta imorgon!

Imorgon har jag massor att göra. Ska ta en liten springtur på morgonen och sedan fortsätta med byrån.
På eftermiddagen kommer Jonas och ska hjälpa få upp lite tavlor och annat som vi vill ha upp.
Det är inte det lättaste med betongvägg! Hojja!
Tänkte att vi bjuder honom på en middag när Erika dyker upp efter jobbet :)

Sedan blir det myskväll med min älsklingssambo.





:)

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0