MÅNDAG

Hey folket!
Nu har alla nära och kära åkt hem till norr och det känns tråkigt.

Men vi har haft en super bra tid iallafall :)
Jätte bra helg har det varit! I Lördags var vi på Raw comedy club på hiltons. Skrattade som galningar!
Riktigt duktiga komiker. I Söndags så var vi på en svin awesome restaurang som heter Koh phangan.
Jag som har bott i Koh phangan i en månad av sex i thailand och älskar stället mer än allt
tyckte ju att det var helt underbart. Åt min favoriträtt och drack min favoritöl. Phanaeng och Chang!

Igårkväll sov Fanny här sista natten och imorse sa vi hejdå. Har jobbat hela dagen från 11-21!
Nu sitter jag här hemma med min bästa och vi ska lägga oss och se på desperate. Det var meningen att vi skulle på IKEA imorgon, men nu har jag fått jobb istället så vi tar det på söndag då ;-)

Jag älskar min sambo! ♥

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0