MONDAY

Idag är en ganska så skum dag. Har lust att googla detta "Min mage har växt över en dag, jag är mätt utan att äta något???" för att det är så min dag har varit.

Det är såhär att imorse gick jag till jobbet i ett par jeans, för att sedan gå hem i samma par och KAN INTE DRA IGEN DEM!! Min mage har alltså växt SÅ mycket över en dag. (???) Plus att jag inte har ätit något sedan lunchen idag och tog nu en macka kring nio, är så proppmätt så jag vill spy. Vad är felet?


Imorgon är både jag och Erika lediga. Så vi ska starta dagen med en tidig promenad innan frukost. Sedan städa hela lägenheten. In till stan och möta upp Emilia och Elie. Sedan på kvällen ska vi tvätta!

Nu ska vi snart sova, är helt slut. Puss!

SOOOLNING idag på rasten.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0