TORSDAG

Heello!

Gårdagen var jätterolig. Jag, Fanny, Bea, Malin, Sanne och Emelie gick ut på stureplan.
Vi var på collage och jag har aldrig varit där förr men det var fett kul! Riktigt bra klubb.

Imorse var jag rätt så trött. Började jobba 11 och slutade klockan 7.
Fanny kom till mitt jobb och efter det åkte vi hem. Så nu är hon här hos oss och vi myser på till de senaste gossipgirl avsnitten. :) Åh, det är så kul att få rå om henne igen! Är jättelycklig att hon är här i EN HEL VECKA!

Fick ännu ett jobb pass imorgon från 11 till 7 och efter det tar jag helg. Far in till centralen, Rickard kommer till Stockholm så jag ska träffa han i stan runt 9 :) Wiho!



Åsikter
Postat av: mamma

ja, du ligger då i. Passnumret som sagt var. Bråttom. Kramis

2012-03-02 @ 18:19:09

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0