PORTUGAL

Hej på er igen!
Från i Söndags har jag varit i Portugal, men det har jag inte berättat här eftersom det skulle vara en överraskning.
Min mamma fyllde 55 år då och eftersom hon firade den i Portugal så fick jag ta mig dit!

Hade lurat henne att jag jobbade hela helgen så det var fruktansvärt kul att se hennes min när jag kom dit.
Jag, Hans och mamma har haft tre jätte mysiga dagar. Det är alltid så mysigt att vara med dem!
Jag har slappnat av till 100 procent och det har varit så skönt..

Vi har solat, ätit underbara middagar, promenerat, shoppat. Jag har även slingat håret hos frisören och tagit en välbehövd massage! Men det bästa har varit att få rå om mamma när hon fyllt år. ♥

Jag saknar dem redan jätte mycket! Idag ska jag bara slappa, packa upp mina grejer, se film. Är så himla trött efter allt resande. Började min resa hem klockan 4 inatt och var hemma i lägenheten kring 3. Hoppas allt är bra med er! Kram.


Åsikter
Postat av: mamma

Oj, vad du var snabb. Saknar dig redan. Kram

2012-03-28 @ 21:31:20

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0