HELG!

Hej kära vänner!
Det är underbart skönt med helg även om jag var lite ledig nyss.
Man behöver vara lite ledig då och då och hitta på roliga saker. När man jobbar är man ju bara så trött jämt. I Torsdags hade jag migrän och jag och Erika gick och la oss innan nio. Svinskönt, haha! Sov hela natten tills vi började 8 dagen därpå.

På Fredag efter jobbet for vi och solade och sedan hem för att äta pizza med Ellie som var och hälsade på. Vi hade det riktigt roligt, tog ett glas vin till maten och sedan for vi in till stan för bowling! Hade bana bokad till klockan 11. Efter det åkte vi hem och nannade och Ellie sov över hos oss.

Ikväll ska vi åka till Elin på tjejkväll där vi ska leka en massa lekar och spela spel. Det kommer nog bli riktigt trevligt! Efter vi har varit där ska jag och Erika åka in till stan och bränna bort lite kalorier på dansgolvet i några timmar ;) Det är iallafall planen.. Sedan har vi ju blivit ganska bra på att banga för att vi längtar hem till vårt kära hem. Hm, börjar vi faktiskt bli gamla eller är det möjligt att man kan börja toffla med en kompis? Haha, typ.

Vi har alltid haft så himla kul.




Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0