ILANDSPROBLEM

HAHAHAH.. alltså vi skrattar ju åt detta än..
Jag och Fanny satt och diskuterade att vi gått upp i vikt och att vi måste komma i form osv. Att det är så himla många tjejer just i den här åldern (typ från 18 och upp mot 25) som rasar upp i vikt och blir tjocka.
Tillslut säger Fanny - Men alltså jag tror ju aldrig att det skulle hända oss.. Vi skulle aldrig bli tjocka. Vi skulle aldrig låta oss själva!

Jag - Nä vi skulle ju inte det, då hade vi typ svält oss.
Fanny - Ja alltså herregud, hellre hade vi ju tagit vårat liv. (ironisk)
Jag - Jaa absolut.. Då dör man iallafall med hedern i behåll.
Och sen skrattade vi. och skrattade. och skrattade.
Nu dricker vi vin och ska gå in i bastun. Puss!


Åsikter
Postat av: Fanny

mihihih puss

2012-05-02 @ 02:34:38
URL: http://ninija.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0