FÖTTERNA VÄRKER..

Idag har det varit en väldigt aktiv dag, så mina fötter VÄRKER!
Vaknade kvart i sex och åkte till jobbet där jag åt frukost med de andra.
Jobbade bara fram till ett och efter det storhandlade jag och åkte hem.

Sedan for jag till stan och mötte upp pappa och Agneta och tog en fika.
Dom kommer hit imorgon, ikväll skulle dom på en kryssningstur.
Jag längtar jätte mycket efter att få spendera tid med dom!

Klockan sex mötte jag upp Erika, Ida och Victoria på gymmet där vi tränade stenhårt en timme.
Jag var såååå träningstaggad! Det finns inget skönare nu för tiden.. Vad hände där lixom?

Imorgonbitti ska jag upp tidigt på min lediga dag och spendera morgonen på gymmet med Ida.
Vi ska på 45 minuters crossnajaden och bränna bort allt fett på mage, rygg, ben och rumpan.
WOHO!

Nu borde mina ögon börja slå igen snart.. Men ETT avsnitt greys kanske dem orkar med?
Sov så gott!



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0